.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام استاندار مازندران بمناسبت فرا رسيدن سال نو

شمال نیوز: استاندار مازندران در پيامي، فرا رسيدن سال 1391 هجري شمسي را به همگان تبريك گفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل ا روابط عمومي استانداري، متن پيام نوروزي استاندار مازندران به شرح ذيل است:

بسمه تعالي

منتظران بهار بوي شكفتن رسيد

مژده به گلشن بريد، يار به گلشن رسيد

زين چمنستان كنون بستن مژگان خطاست

آينه صيقل زنيد، ديده به ديدن رسيد

بيدل دهلوي

نوروز پیام آور هماره ی صلح و دوستی ست

نوروز سرآغاز تحولی ژرف و امید برانگیز در روح و روان انسان و پیام آور هماره ی صلح و دوستی ست. میعادگاه دیرینه و ماندگار انسان در رهگذر شادی ها و شاد باش ها که به لطیف ترین شکل، طبیعت زیبا را با بهار پیوند می دهد و جسم و روح آدمی را به روییدنی دوباره فرا می خواند و شکوه دلپذیر نو به نو شدن را در سویدای دل بندگان صالح خداوند به ایمانی ژرف و جاودان مبدل می سازد.

نوروز مظهر زیبایی های خلقت الهی، وحدت و عشق به هستی و حلقه ی پیوند بین فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام در تجدید دوباره ی دیدن ها و دیدارهاست چراكه اسلام دين نو شدن پي در پي و تحول الهي احوال و زلال شدن قلوب است و دين صله ي ارحام و احترام به بزرگان و والدين و نوروز، روز نوشدن و تازه كردن ديدارها و نزديك شدن دل ها و جان هاست و فرصتي براي تعالي و رسيدن به كمال انسان.

اینک در آستانه ي روزي نو و نوروزی دیگر، چه نیکوست یاد و خاطره ی همه ي شهداي جان برکف و پاكباز راه روشن استقلال و عظمت ايران اسلامي كه جان در طبق اخلاص نهادند و مرزهای امید و آرزو را به وعده ي عیدانه ی حضرت دوست درنوردیدند را گرامی بداریم و از تمام شهسوراران آزادی و آزادگی و همه ي پيشگامان عرصه خطير علم و دانايي و تفكر به ويژه شهيدان گران قدر دانش هسته اي که نوروز و نوروزهاي پیشین در کنار ما بودند و اینک در طلب بهار به شقایق های گلشن یار پیوستند و در تحقق اين بيان نغز سرور كاينات، حضرت ختمي مرتبت ( صلي الله عليه و آله ) كه – اگر دانش در ثريا هم باشد مرداني از سرزمين پارس بر آن دست خواهند يافت- به پرواز درآمدند، یادی کنیم.

سالی که گذشت در سایه سار هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری سال پیروزی ها و ظفرمندی های ارزنده بوده است و گام های بلندی در راستای توسعه و تعالي ميهن اسلامي مان و مازندران عزیز برداشته شد، سالی سرشار از اقتدار که به پشتوانه ي حضور شکوهمند ملت در صحنه های پرشكوه انقلاب اسلامي و خلق دیگر بار حماسه 22 بهمن ماه و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روند عزت و اعتبار ایرانیان تداوم بخشید و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خوار و زبون ساخت.

امید است به یاری خداوند سبحان، سال جدید، سال تداوم توفیق ها، سربلندی ها و حماسه آفرینی ها، پیشرفت ها، ثمرنشینی تلاش ها ي همه جانبه ي ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شکیبا و کوشنده و پرآوازه ي کرانه ي دریای مازندران و دماوند سربلند باشد تا با توکل بر ذات لایزال حق، در کنار شکوفایی صنعتی، علمي، تجاري، فرهنگي، گردش گري و توسعه ی زیرساخت ها با توجه به عنایت و توجه ویژه ی دولت دهم و تلاش جهاد گونه همه ي دلبستگان به این خاک، رونق بيش از پيش کشاورزی در این کرانه سبز را شاهد و ناظر باشیم.

اينجانب اين عيد سعيد و عزيز كه روز آماده شدن براي تحقق حاكميت الهي بر جهان است را به محضر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالي ) ، مردم شریف و ولایت مدار مازندران و به ویژه به خانواده های عزت مند و سر افراز شهیدان ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان تبریک و تهنیت و شاد باش می گویم و از خدای سبحان مسالت دارم سال جدید را سال پایان انتظار و سال ظهور امام بهار آفرین هستی ، حضرت ولی عصر (عج الله تعالي فرجه الشريف) قرار دهد.

هم چنین فرا رسيدن نوروز را به جناب آقای دکتر احمدی نژاد، ریاست محترم جمهوری، هیات محترم دولت و همه ي رهپويان طريق خدمت گزاري به مردم شريف ايران اسلامي كه با جاني شيفته و ما لا مال از مهر مردمان پاك سرشت اين مرز و بوم ، نقش هاي زيبا و ماناي آباداني را به نيكي در جاي جاي اين بوم كهن با رمز "ما مي توانيم" با بهره گيري از رهنمود حكيمانه و الهي امام راحل ( ره ) پديدار ساختند، تبریک و تهنیت عرض نموده، اميد وارم در سال 1391 اين راه پرفروغ و روشن تداوم و استمرار يافته تا اهداف عاليه و راهبردي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دولت خدمت گزار بيش از پيش تحقق يابد.

بار ديگر در آستانه ي اين شروع نو و اميدبخش بر خود فرض مي دانم از همراهي و مساعدت آحاد مردم عزيز و قدرشناس استان، زنان و مردان شريف و مومن، شهرنشينان و روستاييان با صفا و صبور، علما، ائمه جمعه و جماعات، اصناف، بازاريان، كشاورزان، صنعت گران و كسبه و تجار، دانشگاهيان، دانش جويان، طلاب و فرهيختگان استان، اصحاب فرهنگ، هنر، قلم و رسانه، دانش آموزان، معلمان، ورزش كاران و مربيان تلاش گر آنان، تمامي كارگران و رانندگان لايق و پرتلاش و همه مسوولان، مديران و تلاشگران بخش هاي خصوصي، نهادها و دستگاههاي دولتي كه با همگامي و همراهي خويش، مقدمات گام نهادن در عرصه هاي جديد توسعه ي پايدار و پيشرفت همه جانبه استان را فراهم آورده اند، صميمانه قدرداني و تشكر نمايم و با تبريك و شادباش نوروز فرخنده، سال و سالياني سرشار از اميد، بهروزي و توفيق براي تك تك آنان از آستان خداوند سبحان آرزو نمايم.

از خداوند متعال مسئلت دارم كه با عنايات خاصه ي خويش و توجهات ويژه حضرت ولي عصر (عج الله تعالي فرجه الشريف) تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ، در مسير تحقق آرمان هاي بلند معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (قدس سره الشريف) ، همواره شعار خدمت بي منت را سرلوحه وظايف مان قرار داده تا در اجراي برنامه هاي دولت عدالت محور و خدمت گزار، آهنگ سازندگي معنوي و اقتصادي جامعه اسلامي، بويژه استان سبز مازندران در فضايي سرشار از هم دلي و وحدت، نستوه و استوار گام برداريم.

سعادت و سلامت و پيشرفت و نشاط و پويايي را براي آحاد مردم عزيز در سراسر ايران اسلامي آرزومندم و در بدایت سال و نوروزي ديگر که طبیعت و جامعه رویش دوباره را شروع می کند از صمیم دل از خداوند منان مي خواهم: حول حالنا الی احسن الحال.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک شهروند ساروی 1 فروردين 1391
زودهنگام نبود؟! یعنی حتی قبل از پیام رهبری عزیز؟! از استاندار با تجربه مازندران این گاف خیلی بعید بود!احتمالاً ناشی از بی تدبیری روابط عمومی این پیام زودهنگام رسانه ای شده است!
مازندرانی 1 فروردين 1391
این پیام نوروزی بود یا انشای آقای استاندار؟!پیام یک مسئول که این همه توصیفات انشائی ندارد و فقط یک مقدمه توصیفی دارد و این ها مال مقالات و یادداشت های رسانه هاست که متاسفانه با هم قاطی شده است.نگاه رمانتیک به بهار در شان استاندار نیست!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.